minikturtam1 evet 60 dk olan sınırı çok az aşmış mesela. Hiç önemli değil bu değer ama dikkat etmezseniz mesela sürekli 180-190 belki 200 lere çıkarsa etkileyebilir. Benim 190 170 olduğuda oldu 110-120 lere düştüğünde oldu. Ama dikkat ediyorum diyet yapıyorum. Mesela yemeğimi yiyorum ağzıma aldığım ilk lokmadan itibaren 1. Saatte ölçüyorum evde, sınır 140 ama bazen 150 de çıkıyor önemsemiyorum fazla. Sabahta kalkıp açlık ölçüyorum benim açlıklar iyi çıkıyor sürekli.
Bu arada hiç bir belirtim yoktu dediğim gibi kilom yok halsizlik vs yok ama yükseldi yinede . Baktırmanızda fayda var