Erken doğum yapmazsam Ekim ortası olacak doğumum bana cogunlukla 3-6 ay almamı tavsiye ettiler cünkü hemen büyüyormuş. Ben 0-3de yine cok aşırıya kaçmadan almayı düşünüyorum çünkü kış olacağı için yıkadığımızda hemenn kurumayacak yedek olur diye düşünüyorum