angela4 eczaneden almıştım şuan adını hatırlamıyorum ama 4-5 aylık olup kış ayinds kullandım ilk hasta olunca yeni doğan dönemde kullanmadım bu ağzım ile çekilenlerden almıştım şuan yeni doğan bir bebegim daha var ona da daha kullanmadım ihtiyacım olmadı