Kızlar merhaba. Yaşadığımız yerde özel olmadığı İçin devlette yaptırdım sonuç hastane değerlerine göre normal gösteriyor ama yine de bilemedim. Oğlumda özel hastanede yaptırmıştım böyle değildi sonuç kafam karıştı. Var mı devlet hastanesinde yaptıran. 