Merhaba güzel anneler, Allah hepimizi sağlıcakla bebeklerimize kavuştursun inşallah 🙏 öncelikle gebeliğimin başından beri ara ara lekelenme problemleri ile doktora gidip defalarca düşük tehlikesi var deyip ilaçları dayayıp gönderiyorlardır beni, geçenlerde yoğun bir kanama ile hastaneye gittim doktorum alttan göbekten her yerden muayene edip kanamanın rahim ağzı yarasından olduğunu söyledi ve kanaat getirdi ona göre tedavi uygulanıyor şuan da. Eğer sürekli böyle şikayetleriniz var ise bir an önce iyi cihazlı bir hastaneye gidip rahim ağzınıza baktırmak isteyin. Ben korkumu yendim elhamdulillah çocuğumda bir sıkıntı yokmuş çok ağladım çok üzüldüm düşük tehlikesi denince sizde aynı şeyleri yaşamayın inşallah. Rabbim hepimize sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin. ❤️