Arkadaşlar dün gece 4 bucuk gibi kaşıntıdan uyandım ilk defa . Tüm vücudumda kaşıntıyı hissettim sonra adet başlangıcı gibi bir sancım oldu 6 bucukta uyuyabildim. Şimdi kahvaltı yaptıktan sonra da adet başlangıcında hani adet olacakmış gibi hissedersiniz ya bu şekilde ağrım var uzanıyorum. Sizce bu yaşadığım durum nedir? 33 bitti 34. Haftanın içindeyim