feyzamm Arkadaşlar bugun doktor kontrolüm vardı 35+6haftaşık gebeyim ve doktora dedim ki bebek hareketleri güçsüzleşmiş ama hiç bir şey demedi ve ultrasonda suyumda fazla çıktı siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz daha önce bu durumu yaşayan var mı