Kizlar 40+3haftalik oldum doktor altdan bakti acilma var ama sancu falan yok.bebegin kafasi baya asagda goruyorm dedi. 2gun zaman verdi kendi sancim gelmezse suniyle dogumu baslatirim dedi. Bu arada 2 hamileligim. Kizimdada 41de suniyle dogum yapmistimm. Sorum şu ki acaba dogumu tetiklermi? Doktor rahmini uyardim dedi. Cati muayinesinddj sonra sancisi gelen oldu mu?