MSultann Merhaba güzel Annelerimiz.. 26+4 teyim bügün kontrolüm vardı bebiş kilosu 980 gram geldi. Normal mi, az mı bilen annelerimiz var mıdır?
MSultann Elilar2225 Orayı atlamışım kuşum. Normal mi diye sormayı şeker yüklemesini anlatıyordu arada kaynadı 😘
Elilar2225 MSultann kesinlikle az değil benim bebeğim 26da 850 idi doktor normal dedi sizinki gayet güzel fazla da olabilir hatta
izobellaaa-_- Valla onu hatırlamıyorum ama 28+0 da 1300 dü sizinki de 28 e kadar 1300 olur belki de geçer😀
MSultann Elilar2225 yaa. Cinsiyetiniz nedir acaba sizin kız ve erkek bebek gelişimleri farklı oluyor muş zaten . Erkek benim bebegim