Boncukveannsi Ay kızlar çok heyecanlıyım ondan buraya kadar yazdım 14 haftalıkta %80 erkek demişti doktorum 15 haftalıkta kesin erkek dendi 17 haftalıkta ise kıza benziyor dedi bugün 18+2 olduk bir gideyim de net belli olsun artık 😂😂
Kubrabyrmm Boncukveannsi bende 13 haftalıkken erkek dendi 16 haftalıkken kız dendi bakalım detaylı usg gireceğim artık ya kızım ya oğlum diye karnımı sevmek istiyorum ve alışverişe başlamak istiyorum ❤️🥰
UmmNasuh Boncukveannsi benimde ikinci hamileliğim ilk çocuğum erkek bu da erkek olacak her gittiğimde bir umut belki değişir diye bekliyorum 32 haftalık olduk dün gittim doktora hala erkek mi diye soruyorum kız olmasını çok istiyordum 😂
Baltopu2 UmmNasuh canım benm de ikinci ilki erkek,bu daha belli olmadı 😂başka gebelik dusunmedigim için inşallah bu da kız olsun kapanışı yapaym dyorum,bende belirtiler farklı gebeliğimde farklı ama inşallah consiyette farklıdır😂
Burcu-2634 Boncukveannsi bildiğim kadarıyla şaşmadı şimdiye kadar cinsiyet hissim 🤭 sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun inşallah 🤲
Elif-dogan Boncukveannsi ya bu durumdan çok korkuyorum 😐 bana 15+5 de kesin erkek dediler bidaha gitmedim değişecek diye ödüm kopuyor. Kız erkek olması değil de insan hazırlıklara başlıyor. O kadar cinsiyet partisi yaptım 🤣