Bade0022 Merhaba 7+2 yüm 2-3 gündür hiç iyi değilim kahvaltı bile yapsam elim ayağım boşalıyor ayaga kalkamıyorum tuvalete bile zor gidiyorum o kadar kötü hissesiyorum ki kendimi yığılık kalıcam diye korkuyorum böyle birşey yaşayan var mı
Ozlemiskndr Bade0022 evet normal hamilelikte sürekli uyku hali halsizlik 9+4 şuan benim hala öyleyim ilk 3 ay normal