ipekk53Bulo01 Merhaba ben 16 haftalık hamileyim dün doktor kontrolünde bebeğimin kordonunda bir tane atar damar eksiğinin olduğunu söyledi doktor ama bir sorun olmicağını da söyledi böyle bir şey yaşayan var mı
Merveclnk ipekk53Bulo01 bugün kontrole gittim bir kadınla konuştuk 35 haftalikti sanırım bir sorun yasamamisti hatta 1 hafta ileriydi bebis 😊
BBuseY ipekk53Bulo01 bunu ilk kez duydum canım . Geçmiş olsun sağsalim kucağına almayı nasip etsin rabbim 🧿🧿
Ruvvruvveeydaaa ipekk53Bulo01 canım bende de damar eksik değil de damarda direnç var yani bı damardan kan akışı pek iyi olmuyor bebeğe, 21+4 haftalığım şimdilik bı sorunumuz bakalım, inşallah sağ salim alırız kucağımıza bebisleri
ipekk53Bulo01 Merveclnk gerçekten mi dünden beri aklımda doktor bir sorun olmaz dedi ama internette yazanlar kafamı karıştırdı ister istemez teşekkür ederim 🙏🏻❤️
ipekk53Bulo01 BBuseY bende ilk kez duydum hiç bir postta denk gelmemiştim zaten ihtimalleri çok düşük 🥲 çok teşekkür ederim ❤️
Merveclnk ipekk53Bulo01 valla o da bir damar eksik doktor gelişme geriliği olabilir demiş sanırım bugün muhabbet ettik muayeneden çıktı 1 hafta ileriymis dedi kadıncağız 😊🌸
ipekk53Bulo01 Merveclnk yaa çok sevindim bana gerilik falan olur demedi sadece kimseye kulak asma bu bir sorun değil dedi gittiğim doktor çok iyi ve tanındık bir doktor ama yine de içime şüphe düştü
ipekk53Bulo01 Ruvvruvveeydaaa amin inşallah hayırlısıyla 🥲💘 benim ilk bebeğim daha önce düşüğüm olmuştu