Adairem Kızlar dikiş agrılarınız kac gun yada kac haftada gectı neler yaptınız onerelerınz nedir bana??
Deniz2961 Adairem 12 gun once dogum yaptım anı harekette VS agrım oluyor galiba 40 cıkana kdr dıkkt etmk lazm
BernaBerna Valla 16 gün oldu Doğum yapalı çok korkuyorum yürürken ayaga kalkarken hareket ederken ya dikişlerim açılırsa ya kanarsa diye herkes bişey olmaz diyo ama acısı hala var insan ister istemez tam anlamıyla kendine gelmeden inancı gelmiyo ilk günlerim çok daha zordu ayaga kalkamıodum tuvalete otururken annemden yardım isteyip elini tutup oturuyordum şimdi daha iyiyim tabiki gün geçtikçe iyileşiyor insan ama hala acım var ne yalan söyliyim zaten psikolojikmanda kötü oluyosun bir daha eskisi gibi olamıcam diye bakalım inşallah iyileşmeyi bekliyorum bende inşallah senin doğumun ve sonrası çok güzel geçsin tüm doğum yapıcakların allah yardımcısı olsun 🙏