yokolmuyor Elfibrhm2609 benim bulantım yok ama 30 haftada fena sancım varfı serumla durduruldu... şuan 32 haftalık olduk.. doktor doğuma kadar yatıcaksın bebek ne kadar içerde durursa o kadar iyi dedi... Allah yardımcımız olsun valla anne olmak çok zor.
aasenamerve Elfibrhm2609 32+1 deyiz istifra olmasa da bulantı yaşamaya başladım tekrar malesef ama aşırı sırt ve bel ağrılarından takamıyorum galiba onu. Bu günler inanılmaz zor geçiyor.
Zeynep23 Elfibrhm2609 32+0 olduk bende de mide bulantısı oluyo kan ilacına yoruyorum bel sırt aşırı yorulma hepsi mevcut fakat az kaldı sağlıkla gelsinler inşallah
Elfibrhm2609 aasenamerve vallahi bel ağrım Var di ama ona raziyim bulanti istifa daha kötü içim dışıma çıkıyor istifa yapmaktan 😣anca kendimi az kaldı az diye diye teselli ediyorum 😀
aasenamerve Elfibrhm2609 daha koca 8 hafta var bana az kalmış gibi de gelmiyor 😀 doktor sağlıklı bi şekilde sıkıntı yaşamadan yarın alabiliriz dese koşa koşa giderim yani 😊
Elfibrhm2609 Esrarden ay ne güzel maşallah olmasın canım olmasın böyle dahaa rahatsın emin ol istifa bulanti zor 😣
Elfibrhm2609 aasenamerve keşke öyle kolay olsa 😀 valla insan hamilelikte evrim yaşıyor resmen ama sonu güzel en güzel hediye bize rabbimden nasip etmiş bizlere sabır düşüyor 🤷♀️ama insanoğlu işte sabırsız olabiliyor 😀😀( ben gibi )
aasenamerve Elfibrhm2609 evet kesinlikle 😊 aslında zaman yaklaştıkça beklemek zor oluyor daha 3-5 ay olsa bu kadar sabırsızlanmazdık 😀 hayırlısıyla sağlıkla alalım da kucağımıza 😊
ozanejla Elfibrhm2609 Evet insanın piskolojisi bozuluyor valla ağrı sızı olmayınca kuş gibi oluyorum😩 Ağrı olunca sanki dünya benden geçmiş gibi
Semanurmurat Elfibrhm2609 aynen canım Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah kolay dogumlar nasip etsin😊