Asim_Mehmet Hanımlar, yenidoğan ve 1 numara kacli paket almam lazim sizce, bez artsın istemiyorum. 1 ve 2 numara birer paket yeter mı?
Gamzer Asim_Mehmet Ben 1 numara hiç almadım. 2 numarayla başladım 3 4 paket falan kullandım 2 numarayı. Sonra 3 numaraya geçtim canım
meleklerin_annesii Asim_Mehmet bende yenidoğan 40 lı 1 paket almıştım yetmemişti internetten sipariş verip getirtmiştim
Birgul Asim_Mehmet 1 numara 80li bi paket almıştım 2 numara 200lü almıştım. Sleepy kullandım ben 1 numarası küçük baya uzun süre kullanılmıyor
Asim_Mehmet Birgul ben turco baby kullanıyorum, bebek yeni doğunca ortalama günde kaç bez degistiriyor
Senazeynep34 Asim_Mehmet 5-6 bez diye duydum. Yani YouTube de doktor var Osman gönülal diye ondan öyle duydum diye hatırlıyorum 😊 oda kendi oğluna Prima premium çare kullanıyordu ama ona para yetiştiremem diye Molfix aldim
alonee Asim_Mehmet 20 günlük oğluma baby turco 1 ve sleepy 1 küçük geliyor şuan. Baby turconun 2sine geçtik yine biraz küçük çok hareketli 🙈
Ozge Asim_Mehmet bebeğin kilosuna da bağlı benim bebiş 3kilo doğdu baya kullandım 1numarayı. Ama 4kilo üstü doğuranlar 2 numaradan başlıyor direkt.
Kukulikukuli12 Asim_Mehmet 1 numara bez 40 tane falan kullandım 20 gün kadar. Sonra 3 numaraya gectik. Bebeğim 3700 54 cm dogmustu ayda 1 kılo alıyordu. 5.ayın sonuna kadar
Deemetibostnci Asim_Mehmet ben şuan bir numara kullanıyorum daha dört günlüğüz günde üç bez gidiyor sen hesap et ben iki paket aldım 1 numara
Asim_Mehmet Deemetibostnci kacli paketlerden iki paket aldın. 160li yeni doğan bir paket almayı düşünüyorum. Yeterli olmaz mi
hunilimom Asim_Mehmet büyük kızımda 1 numara 10-15 gün anca kullandım küçük geldi hemen ama bunda 4. Paketimi kullaniyorum 1 numara bebekten bebeğe değişiyormuş
Dyg___ Asim_Mehmet bebeğim 2 ay 10 günlük daha yeni 2 numaraya geçtik😁 banada 70 li bir paket yeter demişlerdi ama öyle olmuyormuş bebeğe ve kilosuna gelişimine göre değişiyor
Asim_Mehmet Dyg___ hangi marka bez kullandınız, kiminin ebatı daha küçük oluyor sanırım. Katkılı bebeginz