Kızlar selam 27+4 deyim. Geçen günde bu ağrı yüzünden buraya yazmıştım. Magnezyuma başlayalı iki gün oldu ama yinede ağrı geçmiyor, hafiflemiyor. Doktor da bel ağrın ve karında sertleşme de olursa erken doğum riski demişti aklıma takıldı iyice. Kendimi kötü hissediyorum korkuyorum. Ne yapacağımı şaşırdım. Zaten bebeğimde bir hafta geriden geliyor gibi gözüküyordu çok moralim bozuk