ikikedi-birbebek esra0606 Philips maraton ultimate ( mürdüm serisi) Çok aşırı memnunum annemde ben memnun kalınca aldılar oda aşırı memnun 😇🌿
Busragy esra0606 hiç risk alma dyson 8 üst modellere bile gerek yok. Bu süpürgeyse diğerleri ne diyorsun kullanınca daha önce yarım saatte süpürdüğüm evi 10 dk da tertemiz yapıyor
BBuseY esra0606 biz geçen Bosch aldık 2 bataryalı olandan. Turboda çalıştırıyorum 2 kere evi rahat süpürüyorum aşırı memnunum 🤗🤗 halılar yıkandı falan sonra süpürdüm aboww o toz nerden çıktı ben bilmem .
Dilek-K0 esra0606 rowenta kullanıyorum bekarken annem yıllarca serisini kullandı çok memnundu bende aldım çok memnunum
benkosarim esra0606 hangi fiyat aralığında baktığınızı söylememişsiniz şimdi 15.000 liralık da var 1500 liralık da var ona göre bir tavsiyede bulunalım
KayraVeAnnesi_06 esra0606 Rowenta kullanıyorum , çok da memnunum üzerinde toz aparatı var çizme yapmıyor eşyaların koltukarın kolayca tozunu ve temizliğini yapabiliyorum çokda güzel çekiyor