FatmaAkdemirErdoan Son 35 gün kaldı kızlar çok korkuyorum Doğumdan aynı durumda olan varmı Doğum şekline karar verdiniz mi sizler ne durumdasınız
Maviii FatmaAkdemirErdoan hamile kaldığımdan beri keyifli bir gebelik sürdürmedim, korkudan nasıl doğacak, nasıl olacak.. son 60 gün bakalım ne olacak doktora bir şey demedim daha
Unzile35 FatmaAkdemirErdoan benimde son 40 . Doğum normal istiyorum inşallah şartlar uygun olursa. Doğum korkumu atmak İçin gebe eğitimine katılmayı çok istedim ama denk gelmedi internette Bilgi veren ebeler var onları takip ettim ve olumsuz hiç bir şey okumadım 15. Haftadan beri böyle ve şuan korkmuyorum. Geç kalmadınız hala İnstagram da Gülten gökkuş ve ayşeebe var mesela onları takip edebilirsiniz. Özellikle Gülten hanımın paylaştığı Doğum hikayeleri çok güzel moral verici oluyor
Haticemustafa FatmaAkdemirErdoan bizdd 37 ye girdik son 28 korku illaki var tabi ama sonuna kdr normal istiyorum allahın izniyle rabbim kolayliginj veriyor merak etmeyin saglikla kucagimiza alalim insallh
FatmaAkdemirErdoan Maviii bende hiç düşünmedim bir hafta on gündür bende bi korku var zaman yaklaştıkça doktora sezeryanı duyurdum ama tepkili biraz normalden yana
FatmaAkdemirErdoan Unzile35 tamam ediyorum hemen takip bende motive edici hikayeler okumak Videolar izlemek istiyorum ve çabuk toparlanmak adına normal istiyorum tabi ama gönlüm sezeryandan yana inşallah hepimizi sağlıkla kurtarsın rabbim
FatmaAkdemirErdoan Haticemustafa amin inşallah bende çok korkuyorum aklıma hep kötü kötü şeyler geliyo
Gmzegb FatmaAkdemirErdoan benim 36 günüm bar başından beri sezeryan düşündüğüm için bir kez bile Doğum stresine girmedim çok şükür hiç aklıma bile gelmedi doğru düzgün
Elcnerdgn Ya 2gün ya 4günüm var suan ve korkudan napacağımı bilmiyorum kendimi cıkmazda hissediyorum cok kötü ağlayasım geliyor sürekli
Nagihanada FatmaAkdemirErdoan benimde son 35 🙈 Başlarda çok korkuyordum normal doğumdan Eğitimlere gittim çok fazla korkum yok Ama insan ister istemez tedirgin oluyor İnşallah sağ salim kucağımıza alırız 😍
kckynssna Benimde son 19 baştan beri doğal doğum istiyordum ki o kadar canım kıymetlidir iğne batsa ağlarım o derece, ama hep doğal doğum istedim doktorumdan da allah razı olsun hep doğal doğumu soktu aklıma hep doğal doğum konuştuk hiç sezaryen konuşmadık, bebeğim 33.haftada baş aşağı dönmüştü zaten şimdi de doğal doğum pozisyonunda rabbim en başta hayırlısını nasip etsin tabiki ama en istediğim şey doğal doğum tabiki korkuyorum ama doğal doğum istiyorum Rabbim mutlaka yardım edecektir böyle düşünün ☺️