DenizinAnnesiiiii yaa öyle mi ama ben amniyosentezi hiç bir şekilde yaptırmak istemiyorum , ikili sonucum yüksek risk mi orta risk mi bilmiyorum doktor sadece sonuc biraz yüksek dedi derecesini söylemedi lanet olsun ki devletin böyle ilgisizliği var , ense kalınlığı 2.4 çıktı aslında burada sorudğum da benden daha yüksek çıkıp normal olanları da okudum 3mm den sonrası riskliymiş ,