mekutlu12 Kızlar eşlerinize özel günlerde neler hediye ediyorsunuz? Acilll hediye fikrine ihtiyacım var ben bu konuda hiç iyi değilim yardımmmm
Feyza-nur mekutlu12 yıllardır o kadar cok sey aldım ki artık sadece ihtiyac kazak mantol tşört o zaman neye ihtiyacı varsa onu alıyorum 😂😂 bizim gibi değiller ki bi kolye bileklik al 😂😂
esradgn123 mekutlu12 Hediye alacağım dönemde ihtiyacı neyse onu alıyorum genelde kıyafet oluyor En son masaüstü isimlik yaptırdım
mekutlu12 Feyza-nur ya bende öyleyim ihtiyaç almaya yöneldim ama bişeye ihtiyacı olunca da alır gelir hiç beklemez
mekutlu12 Esraliiii ya ne güzel keşke öyle olsa bende seve seve yapardım da eşim özellikle kullanabileceği hediyeleri seviyo ve bekliyo hep
UmmNasuh mekutlu12 benim eşim tesbih sever parfüm çok kullanır buna benzer sevdiği Şeyler varsa alabilirsin
mekutlu12 UmmNasuh özellikle sevdiği ilgilendiği bir şey yok maalesef parfümü de bitmeden daha gidip yenisini alır daha yeni almış hatta 😣
mylittlebabym Saat, deri cüzdan, gömlek, kol düğmesi, kravat kemer seti, nostalji plakçalar, araba süpürgesi 😂
mekutlu12 mylittlebabym araba süpürgesi en çok dikkatimi çeken oldu çünkü bunların arasından almadığım tek o var 😂
Ysmndnz mekutlu12 kamp malzemesi veya snowboard ekipmanları veya spor ayakkabı ,saat ,tsort bunlara takıntısı var 😆
mekutlu12 Ysmndnz özellikle ilgilendiği şeyler olması ne güzel bizimkinin de spor ayakkabı takıntısı var ama o kadar çok alıyo bende ona hep spor ayakkabı alıyorum artık başka bişey olsun dedim
mimar_anne Doğum günü dışında pek Özel gün kutlamayız aslında ama o gün içimden geldi instagram da tılsım baby var ordan eşime çerçeve yaptırdım bebeğimizin ağzından mektup ve ultrason görüntüsü vs koydurdum çok maneviyatı yüksek bir hediye oldu tavsiye ederim 🙏🏼😍 görseli de atıyorum
Asasasas mimar_anne ağladım ya.. harikaa 🥹🥹 maşallah çok güzel düşünmüşsünüz çok güzel yazmışsınız.. harika bir hediye fikri 🥰🥰
mekutlu12 mimar_anne gerçekten çok güzel çok duygulu olmuş 🥹 bende buna benzer bir şey yapmıştım hamileyken. Bizimki şu an kucak bebesi 🥰
NM_mom Giyebileceği bir şey alıyorum genelde aksesuar fazla kullanmıyor saatleri var onları bile zar zor takıyor😅
mekutlu12 NM_mom ben erkeklerde aksesuar severim bu zamana kadar çeşit çeşit almışımdır ama bir tanesine takılıp diğerlerini hiç kullanmıyo
1erkekkannesiiii mekutlu12 özel günlerde hiçbisey almıyorum. Özel gün olmasa beni sevmiyor düşünmüyor musun diyor 😁 bende ne zaman içimden gelirse sevdiği tatlıyı yemeği yapıyorum ya da başbaşa zaman geçiriyoruz bu kadar.
Saribezlikadin mekutlu12 eşimin dolaplari kıyafet dolu saat takmaz parfüm kullanmaz 20 giyim ayakkabisi vardir hicbisey alamıyorum o yüzden yemek yemeyi cok sever ama yemeğe götürüyorum 😀
Ayytacc mekutlu12 dogum gununde marka bi yerden ayakkabi aldim genellde eksiklerini aliyorum okuz oldugu icin almiycam artik
mekutlu12 Ayytacc son cümlen çok iyi 😃 benimki de son zamanlarda öküzleşti aslında bunu öne sürebilirim 😂 bende geçen sene marka bi ayakkabı almıştım götürüp onu değiştirip 3 çift başka marka ayakkabı aldı bu da öküzlük sayılmaz mı
meleklerin_annesii mekutlu12 eşimin tesbihlere ilgisi çok ben teşbih alıyorum sürekli değişik değişik 😂😂😂 koleksiyon yaptı adam sayemde
Asasasas meleklerin_annesii isminiz öyküyse bu kadar tesadüf olamaz dicem 😂 ben de bir ara hep tesbih aldım ve aynı benim sayemde koleksiyonu oldu eşimin 😂😂
2Prensin_annesiii mekutlu12 arabasinin anahtarina takmaya anahtarlik aldim son evlilik yil donumumuzde ustunde bir tarafinda soyismi ve adinin ilk harfi var bir tarafindada arabasinin numarasi cok beyendi bu arada 4 cu yil donumunde aldim aralikta 5 ci senemiz olucak