inci_tanesi sedasedaaa Gebelik düşündüğüm için 15 kilo vermiştim zaten 19 haftalık çok iştahlı olmama rağmen 3 kilo aldım inşallah çok almam ilk oğlumda 14 kilo almıştım 🙈
Hafizee28 sedasedaaa valla canım ben 87 kilo ile hamile kaldım şuan 89 kiloyum ne spor yapdım ne bişi hiç bi şekilde kilo almadım bu üç kiloda bebişimin kilosu sanırım
Gizem0709 61 kiloyla hamile kaldım. 24+6 9 kilo aldım 😅 70 kiloyum. Ama boyum biraz uzun kaçla doğuma girerim bilmiyorum 🤷🏼♀️
onelastgoodbyy sedasedaaa 38+4 / +16 kg 🙃 durmak yok yola devam hedef 2023 😂😂😂 50 ile başladım bu arada 😀😀
heyzil06 Misrax ayy inşallah ya emzirirken de çok acıkılıyomuş o zaman da ver allah yersem yanarım 🙈😵💫
Misrax heyzil06 yemesen verirsin canım emzirdijten sonra miden kazınıyor gibi oluyor biraz kuruyemiş veya meyve yersen o duygu gidiyor
Ebrarabla_06 sedasedaaa ilk üç ay 7 kilo eksiğim vardı şimdi 27 haftalık hamileyim halende almadım aynıyım 61 le başladım şimdi de aynıyım hiç bir şey yapmıyorum ev işi falan arada yürüyüş falan ama fazla değil oda bakalım kaç kiloyla girecem doğuma
S1_ Misrax ben de bugün itibari ile 14 haftalığım 2 kilo aldım yememe rağmen bende aç Hissediyorum sürekli bu haftalarda böyleyse ileride nasıl olur biraz endişeliyim :)
heartnurse 32+4 7 kilo aldım apandist ameliyatı oldum 3 hafta yerımden kalkmadan yedim içtim maalesef yeni yeni yürüyüşlerime başladım