3273
Hiç üzülme bebeğinin kilosu iyiyse dert etme . Bende ilk 3 ayda 3 kilo verdim ve sonrasında hiç almadım 7. Aydayım hala aynı kilodayım ve bebeğim maşallah kilolu bi bebek . Yediğine içtiğine dikkat et bebeğin kilo aldıkça senin için problem olmaz . Doktorum bebeğin gelişiminde problem olmadığı sürece kilo almamanda hiç bir problem yok dedi .