Aaaysee Ela_nmry-16 tanıdığım bütün Sudeler biraz şeydir…yani ben hiç güzel karakterli bir Sudeye rastlamadım daha ama Nilay kulağa hoş geliyor 🌸
Mello29 Ela_nmry-16 Nilaylar cok cana yakın cıvıl cıvıl oluyor sanki Sudeler ise daha agırbasli herkesle hemen yakınlasmaz iletisim kurmak zordur onlarla ama yakın olduklarina belli etmeselerde cok deger verirler yanlış yapmazlar.