Sehrbnon122 Kızlar bugun gittim ikizlerimi gördüm cok şükür herşeye yolunda dedi doktor 28 haftalık dedi ikiside haraketliler maşallah dedi şeker yüklemesi de yaptırdım pazartesi sonuçları almaya gidecem iğrenc bişey yaaa o su nasıl berbat bişey aboo
minik_koala_ve_annesi Sehrbnon122 ayyy hemde cok kotu kac saat boyunca bekledim onu 2 kez kan vermek icin eve kendimi zor attim aksama kadar da yattim resmen
Sehrbnon122 Esraliiii bende aç karınla içtim aboo 3 saat bide ondan sonra ne yemek ne su içtim öldüm öldüm
Nursah34 Sehrbnon122 1 kere yaptırdım 2 kere kan aldılar. sekerim çıkınca doktorum diyetisyen önerdi devlette yaptır gelme buraya sonuçları at bana dedi develtte tam 7 kere iğneyi sokup 3 ünde kan aldılar öldüm resmen 🤦 2 kere şeker yükleme testi oldu yani 🥲
Mavidunyamm Sehrbnon122 İyi çok şükür ama tam baş aşağı durmuyor 😔 26 eylüle kadar dönmezse sezaryen olucak 😭
Sevvl Sehrbnon122 şeker yüklemesinin son zamanlarda çok tartışıyorlar canım bebeğe zararları ortaya çıkmış vs ben çok kararsızım yaptirsammi diye
Bebekdelisi Sevvl şeker daha zararlı canım yaptır bak ben dogum yaptım şeker çıktı diyetle ilerledm saglıkla ama yan odamdakı kadın asla unutamıyorum asla o ağlamaları 40 H 4,5 kılo bebek allahım yaşatmasın 2 baklava kdr yok düşün
Senazeynep34 Geçmiş olsun tatlım. O şeker yüklemesi aç oldugunuzdan ve beklemek zorunda kaldığımız dan böyle zor oluyor herhalde 😊 yoksa normal gazozdan farkı yok gibi