Hanımlar ben progestan kullanıyorum hap olarak içiyordum. doktorum bir anda kesmeyeceksin dedi once çift sonra teke indirip bitireceksin artık dedi. Aynı dediği gibi yaptım ama ilacı bırakınca inanılmaz şiddetli baş agrilarim oluyo ensemden alnıma doğru. Benim gibi yaşayanlar oldu mu???