Aysahin gebelik şekeri bndede var tokluk 140dan düşük olması lzm demişti,ben önce diyetle başladım şuan diyet ypıyorum ve diyete harfien uyarsn düşüyo ama kaçamak yapınca yükseliyo ,eğer diyetle düşmeseydi insülin başlancaktı,buda bebekte gereksiz büyüme ve sezeryan sebebi oluyor,tbi ilerde doğduğndada bebekte şeker problemi olblyor,böyle sorunnz varsa diyetisyen bulup kendinze bi liste hazrlatn,