Kızlar gözümde o kadar abartıyordum ki napıcam çok acıyacak diye yok öyle birşey evet rahatsız edici ama aman aman bir acı değil ki ben kastığım halde o kadar acımadı korktuğuma değmedi.
37+2yim bugün oldum haftaya telrar bakmak istedi biraz darlık varmış ama bebek çok iri değil olur dedi bakalım perine masajı önerdi ona başlayacağız gevşetelim biraz dedi. Size sormak istediğim eğer haftayada darlık devam ediyor derse sizce sezeryan mı olmalıyım zorlamamalımıyım