35+3 7 kilo aldım, yemeden içmeden kısmadım ama hareketliyim, ödem vs de olmadı 52 ile hamile kalmıştım boyum 1.65. Bu tamamen genetik bence çünkü spor diyet vs hiç bi şey yapmadım bebek kilosu da iyi, annem de öyleymiş öax 10 kilo almış her iki hamileliğinde de.