izobellaaa-_- Normal aşağı yukarı oynuyor zaten canım benim 30+0 2 kilo 34+0 2500 en son geçen hapta gittim 36+0 2900 50 cm dedi ama ben doğana kadar tam ne kilosuna inanmıyorum 😀😬
izobellaaa-_- askbebek evettt ben o aralar tabi hiç anlamıyordum öyleymiş bakalım bu hafta 37 de gideceğim kaç olmuştur acaba 😂🥰
Orkide_20 Kaç kilo aldığınız soylerken kafadan bebeğin kilosunu çıkıyor musunuz hesaptan 😊 yani bebek 2 kiloysa tartıya çıktığınızda 70 geldiniz mesela 68 kiloyummu diyorsunuz 😊
Tospikannesiiiii Orkide_20 yok daha fazla düşülmesi gerek öyle olursa çünkü plesanta sı dogumdan sonra gidecek kanı ödemi vs 😊
Haticeeklyc 31+0da 1650 kiloydu☺ doktor gayet iyi demişti. Şimdi 34+0 olduk pazartesi kontrolüm var bakalım kaç kilo olmuş ☺