Ozge1234_ Belki hatırlarsınız kızlar 7+3 Ken bebeğimin kalp atışı yok bekledim ama hala yok kürtaj olucam bu 2. Kürtajım olucak korkuyorum dualarınızı eksik etmeyin
2erkeksnnesi Ozge1234_ çok geçmiş olsun canım allahım inşallah bir gün bu yaşadığın şeylerin mükafatını yavrunu kucağına alarak yaşarsın . İnşallah o günler de gelecek . Çok geçmiş olsun 🤲🏻❤️