Feridece28 Kızlar merhaba bugün tam 37+0ım 2 3 gümdür lavabodan çıkınca peçeteye sarı sümük gibi bir akıntı geliyor. Daha önce gelmiyordu 2 3 gündür azar azar geliyor. Nişan illa kanlı mı olur ve bu kadar gün gelir mi?
Nurcanyks Feridece28 nisan olabilir illa kanlı olmak zorunda değil bence bı hastaneye gidip acikliginiza bakın derim
Aysegul_94 Feridece28 36+4 um bnide dun doktor muayene etti cati gece findik kadar kahverengi acik akinti gelmis nisan hangi renk olurki cocuk ters donmus rahme baski yapiyor dedi acikligimda yok
Cansusahin05 Feridece28 benimde aynı geldi 2 3 kere doktoruma sordm normalmiş vajinal akıntı olduğunu söyledi
Feridece28 Nurcanyks dün gittim aslında sancı felan yoktu ama açıklık bakmadı doktor 39 olunca bakalım dedi. Emin olamadım gideceğim herhalde çünkü hiç öyle gelmiyordu
Feridece28 Aysegul_94 ben hep kanlı diye biliyordum ama bir kaç post gördüm sarı kanlı veya kahverengi de olabiliyormuş. Doktor gormedi mi akıntıya ne dedi o
Melismelo Bende 34+5 oldum 2-3 gündür geliyor öyle :/ pazartesi randevum var cok merak ediyorum erken doğum riskim var göbeğimde baya aşağı inmiş gibi
Feridece28 Melismelo aslında dün gittim ama illa kanlı olur diye aklımdaydo söylemedim doktora. Bir kaç post gördüm sarı da geliyor diye öyle şüphelendim
Feridece28 Cansusahin05 çok teşekkür ederim canım bende irtibata geçtim kan veya koyu olursa gel dedi bakalım
Feridece28 Aysegul_94 gittiniz mi doktora? Sağlık ocağında hemşire kanlı nişan geldiğinde hemen doktora git doğum başlıyor dedi bana