Kızlar ayaklarımda çok şişlik var ve kasıntı var ellerimde de bazen kasıntı oluyor ama ayaklarım benek benek kırmızı galiba kolestazda oluyormuş bide bebegım 3 hafta geride kolestaz belirtisinde de var gelişim geriliği doktora gidicem birazdan bu durumu yaşayan varmı varsa bilgilendirirseniz sevinirimm