Selyn bende hep 1 cm açıklığım olmasını bekledik, suni ile planlı normal doğum başlatabilmek için. çünkü bebeğim iri gidiyordu ve çatım uygun değildi, beklemek istemiyorduk. son kontrolde sabah 7 de yatışımın yapılmasına karar verildi. eve gittim birkaç saat pilates topu üzerinde oturdum, tv izlerken yemek yerken toptaydım hep 😂 hareketler yaptım, yerimden her kalktığımda squat yaptım 3-5. o gece 3 te nişanım geldi 4 te çok hafif kendi sancım başladı. planlandığı gibi hastanede suni desteği aldım. 3 saatte doğum oldu. evet suni çok zor gerçekten ama sanki süreci hızlandırıyor. hiç pişman değilim.