Aysgfrklc Kızlar 2 gün önce sezaryan oldum daha sütüm gelmedi bebeğim emzirmeye çalişmaktan göğüs uclsrım yara oldu 😪 nasıl tedavi edebilirim ???? Sütüm gelmesi için napbilirim
Deletedmom_30 Aysgfrklc boooll su, ılık bir banyo sutum yok diye emzirmemezlik yapma makinen varsa sağ hatta uyardikca gelir sütun. Kayısı hoşafı ve uyku. Uyku cok guzel sut yapiyor
Kaahvelii Aysgfrklc Bol bol dereotu ye canım ve emzirmeye devam acıya acıya 🥲 Şu krem bu krem demicem her türlü o yara oluyor sütun geldikçe süt iyileştirecek orayı
Edabykl Aysgfrklc sıcak suda bez yıka ve gogsunuze koyun oyle dursun biraz surekli tekrarlayabilirsiniz sicak iyidir sütünüzü getirir dus alamiyorsaniz
Aysgfrklc Deletedmom_30 Sezaryan olduğundan pazartesi kadar duş yok dedi DOktor .ayaklarımda çok şiş .
umyahsen Aysgfrklc bnm yara yoktu ama İlk üç gün sütüm gelmedi mama verdik bu sürede mamadan önce emzirmeye çalıştım hep silikon uçla emzirdim çünkü uçları acımaya başlamıştı.4.gün sütüm geldi göğüslerine ılık bişi koy banyo yapamıyorsan. Sonrasında ara ara silikon uçla emzirmeye devam ettim acısı geçince silikon ucu bıraktım
Busudiyin Aysgfrklc göğüs ucun varsa silikon meme ucuna gerek yokki. Sezaryen sonrası ilk 2 gün süt genelde beklenmez zaten. Ilık su ile duş , duşta göğüslere masaj, bol su ve günde 2 fincan rezene çayı içebilirsin. Ayrıca psikolojik olarakda yıpratma kendini
Deletedmom_30 Aysgfrklc ne alaka ya su gecirmez bant yok mu bana doktor taburcu oldugum gun her gun banyo yap dedi🙄
Seyma06 Aysgfrklc sarı kantoron yağı alıp surebilirsin lansiloh ile beraber ılık duş alıp masaj yap ve hurma yemeni öneririm canım gelir inşallah
SaEmtFzt Aysgfrklc ben bestlak damla kullanmıştım süt için birde incir, tahin çok güzel süt yapıyordu, bol su için, yaralar içinde lenolin krem iyi gelmişti