
Kızlar ikili tarama sonucum böyle çıktı doktor sonuçlar biraz yüksek amniyosentez öneriyorum dedi ama okuduğum kadarıyla amniyosentezin de riskleri var ve orda da sorun çıksa bile ben bebeğimi aldırmayacağım,böyle bir durumda yapılmalı mı yoksa hiç kafayı bulandırmaya gerek yok mu?