Tkaraa1
Iremdemr
ılk hamılelıgımde bende cok cektım iç hemoroid vardı dısarı cıkıyodu dogum yaptım utandım gtmedım falan derken yenı hamılelık dusunuyorm suan bı sene once gttm lazerle operasyon gecırdım bu zamana kadr neden durmusum dedm acıkcası bır ay zor gecıyor tuvalet olayı ama sonra rahatsın ne bıtkısel ılaclar doktorun yazdıgı ılaclar hıcbırı kar etmedı ne keten tohumu kaldı ne patlıcan sapı ne kantoran oyle anlatıyım dogum yapar yapmaz bıraz ıyılesın sonra gıdın doktora derım baskada bsy demem