Ayseguldur bende ilk ateş terleme vardı sıcak diye ben cok üstüne düşmedim sonra kızardı ameliyat yerim normaldir dedi herkes iyice şiştikten sonra patladı hastaneye havluyla zor yetıstık hiç farketmemısız baya birikmiş doktor enjektörle minik minik deldi eliyle bastırarak pisliği akıttı tekrar ameliyat olmuş kadar oldum cok kötüydü Allah kimseye yaşatmasın sonra karnımdan iğne yaptı antıbiyotık 1 hafta boyunca böyle gittim geldim. Ekstradan hap olarak ta antibiyotık kullandım