meleklerin_annesii Kızlar elim kolum kalkmıyor , kalkıp temizlik yapmayı gözüm kesmiyor hareket edemiyorum resmen , günlerce uzanıp kalkmamak istiyorum sizde de böyle bi durum varmı
berceste5155 meleklerin_annesii son 3 haftadır ben de öyleyim malesef oturduğum yerden kalkmayım istiyorum
Sinemkaya43 meleklerin_annesii aynı ben bende böyleyim 36+3″um çantamı bile hazirlamadim edemiyorum kalkıp ütü yapayım amjdka
Kleopatra- meleklerin_annesii Olmaz mı.🤦 Son haftalar çok zorluyor beni, ilk zamanlar rahattım az çok. Allah herkesin yardımcısı olsun gerçekten. Anne olmak hiç kolay değil.
meleklerin_annesii berceste5155 ben daha çok erkenim 7+3 üm bu haftalardayken böyleysem ileride hiç düşünmek istemiyorum
Nisa3434 meleklerin_annesii Bende böyleydim ve misafirlikte bile otururken uyuyakalıyordum düşün 2. Tremesterde düzeliyo 😁😁
berceste5155 meleklerin_annesii benim hamileliğimin ilk haftaları da böyle geçti sürekli uyku halindeydim sonradan enerji geliyor ama şimdi 38 haftalığım son haftalarım yine uykulu halsiz geçiyor
fatmaa37demi5 meleklerin_annesii ilk zamanlar bende öyleydim ama şuan normal hayatımda kadar bile olmayan bir enerjim var 😅 3. Aydan itibaren böyle 37+1 olduk
tecrubesizanneadayi12 meleklerin_annesii malesef bende öyleyim tatile gittik geldik 2 aydır eve doğru düzgün elimi atmıyordum şükür dün çok iyiydim kalktım camları sildim evi süpürdüm sildim halıları felan kaldırdım şuan bel ağrısından kalkamıyorum yine başa döndük yani
Burcu1101 Bende öyleyim çamaşır asarken bile kollarım ağrıyor ama ben yemek yiyemiyorum ondan diye düşünüyorum 7 kilo verdim 12 haftalık hamileyim
mor_menekse meleklerin_annesii ilk haftalarda normal canım vücut kendini hamileliğe hazırlıyor.butun hormonlar değişiyor. Bana da öyle olmuştu. 10. Haftadan sonra geçiyor o yorgunluk uyku hali. Sonra yine son aylarda başlıyor. Ben şuan 28 haftaligim yine yorgunluk halsizlik var üstümde
Ecegksu meleklerin_annesii şuan tam 14 haftalığım ama bu zamana kadar aynıyım geçer mi bilmiyorum bunalıma girdim valla