Kızlar 7+4 teyiz aşırı halsizim ama öyle üşengeçlik uyusukluk değil yani ayağa kalkınca elim ayağım boşalıyor resmen kolumu kaldıracak gücü kendim de zor buluyorum zorla da olsa kalkıp iş yapıyorum ama böyle halsiz olmak çok kötü yatıyorsun kalkınca daha da uyusuk oluyor insan. Mide bulantısından daha çok etkiliyor beni yani illa ki son aylarda da oluyordur ama bu ilk haftalar da ki halsizliğiniz kaçıncı hafta da bitti yada azaldı?