Ders saat ücreti 40 tl civarında şu an yanlış hatırlamıyorsam. Netten özkansoft sitesinden bakabilirsiniz. Haftalık 25 saatse ayda kaba hesap 100 saat yapar o da 4000 civarı bir ücret yapar. Ben geçen sene yaparken haftalık 28 saat derse giriyordum ayda 13 günlük sigortam yatıyordu. Sizin d2 12 veya 13 gün anca yatar. Resmen kölelik düzeni başka bişey değil maalesef.