Deletedmom_110 ah ne güzel 1 ayda geçmiş sizin. Ne yaptıysam olmuyo yediklerimede dikkat ediyorum kaçıncı damlayı kullandık masajlar ama işe yaramıyo kaka yapma problemimizde var maalesef 😐 evet erkekler daha gazlı oluyormuş ama benim bebeğimde kız 2 ay 10 günlük sizinle aynı zamanlarda yapmıştık doğum 😊 3 aydan sonra geçer dedi doktorumuz bir umut bekliyorum son ay inşallah geçer 😫