Sevgi18 B-ebek kız takma kafana bazıları cidden böyle oluyor bende öyleydim 13 haftada 12 13 haftada hersey btti kayboldu ne güzel sanslısın 🌸
Mervetnl B-ebek bende öyleyim 12+2 bugün sanki koşsam koşarım gibi göğüslerim falanda gitti acıları korkmak istemiyorum ama tedirginimde sanırım yalnız değilim bir kaç postta sormuştum kızlar oluyor demişti 🌸
mylittlebabym En baştan beri hamile değilmiş gibi rahatım. Boşver tadını çıkar :) bende evham yapıyordum neden neden diye. Ama hastaneye gidip bebeğimin sağlıklı olduğunu görünce rahatladım artık rahat geçirdiğime şanslı olduğuma şükrediyorum sadece :)
B-ebek mylittlebabym ya bende rahat olmak istiyorum ama gün içinde illa kafama takıyorum. Karmakarışık yaşıyorum hem rahatım hem zihnen değilim ☺️
Gzdmrt2905 B-ebek aynen öyle belirtim bir kaç gün oldu mide bulantısı onda da grip oldum tat gitti koku gitti mide bulantısı da gitti ara ara kramp gibi kasıklarım ağrıyor ama çok normal 😊
B-ebek Mervetnl ayın 13unde randevum var bakalım cinsiyetide öğrenecem inşallah, sağlıklı haberleri alırım 🙏❤️
Mervetnl B-ebek inşallah bizim de 17 sinde randevumuz inşallah sağlıklıdır ve bizde cinsiyetini öğreniriz 😇