Hanımlar 37 haftam doldu. Çatı muayenesi oldum doktorum rahim ağzın daha çok sert yumuşaması lazım böyle olursa Normal için 42 haftayı bekleriz vs. Dedi ben bu. Rahim ağzını nasıl yumuşatırım. Perine masajı, squat yap dedi başka ne yapabilrim. Fikir verirmisiniz. Normal doğum istiyorum, sezaryenden korkuyorum 😧