Kızlar ben letu 5 gün kullandım doktorum yaZdı,klomen ve femaradA önceki aylarda kullanmıştım yumurta büyüttüler çatlatma iğnesi de yaptırmıştım ne yAZIK ki olumlu sonuç vermedi , bu ay da letu verdi sol yumurtamda 18 olmuştu bir de rahim duvarın biraz kalınlaşmış bu iyi durum dedi iki gün daha bekle biraz daha büyüsün yumurtan dedi,bugün de çatlatma iğnesi yaptırdım sorum şu benim gibi olup da hamile kalan arkadaşlarım var mı ?