tugbadipi Kızlar Philips avent yenidoğan biberon bakıyorum ama hiç anlamadım hangisini almam gerektiğini. Alanlar zahmet olmazsa link atabilir mi💃🏻
Zuhalsebu tugbadipi ben timmee toppee miydi adı çok zor yazması unutuyorum onu aldım antikolik olduğu için onu da tavsiye ederim 😅
KayraVeAnnesi_06 tugbadipi https://ty.gl/29anty2hjx https://ty.gl/vrlgog3rt8 Ben plastik tercih ettim , 2 boyunu aldım
ayse3452 tugbadipi ben e bebekden chıcco aldım cevredekıler hepsnı onu kullandı memnunlardı o yuzden onu tercıh ettım 😏