Fatmandrsv Kızlar aranızda ücretsiz izni parça parça alan oldu mu? Yani aralıkta ücretsiz izine çıksam ocağın ortasında başlasam tekrar çalışmaya , sonra Şubat 5 gibi tekrar ücretsiz izin alabilir miyim ?