Buğün ikili teste gittim. Baya uğraştırdı miniğim burun kemiğini zor gördük. Doktor %70-80 oranında 👧🏻 kıza benziyor dedi çok heyecanlandım. Şuan 12+5 günlüğüz 13+3 uyumlu dedi. İnşallah yanılma olmaz. 3,5 yaşında oğlum vardı. Rabbim her iki duygudan da tattırsın. Dileyen herkese nasip olsun🥰🥰