mre1630 Kızlar 10 haftalık oldum ama cipsi çikolata dondurma falan yiyorum bi bi sakıncası olur mu herşeyden tiskindim kahvaltı hiç yapamıyorum ama abur cuburdan tiskinmedim
Esraliiii mre1630 bende 10 haftalığım bende abur cuburdan tiksindim salatalık tursusuna bal döküp yiyorum 😁😁valla güzel oluyo
mysweetbabyy mre1630 paketli ürünleri tüketmek bebek için iyi değil dikkat eksikliği daha bir çok şeyin suçlusu paketli ürünler gösteriliyor size bir can emanet edilmiş onun için özenli olmak lazım
seyma9188 mre1630 Abur cubur hep zararlı canım yemesen daha iyi bence ☺️ İçerisinde bir sürü katkı maddesi var bilmediğimiz koşullarda üretiliyor.Bulantın yoksa daha sağlıklı şeyler yemeye çalış bence.Ben ilk 3 ay çok kustum yemek zaten yiyemedim meyve yiyordum suyu bile çıkarıyordum.14.haftadan sonra kendime geldim.Şuan 24.haftaya girmek üzereyim 2 kg almışım bebeğim yarım kilo vardır.Son kontrolde 434 gr çıktı.😍🌸
mre1630 Esraliiii bende iştahsızlık var bebeğim etkilenir mi daha 10 haftalığız bi sorun olur mu yiyemiyorum hiç bi sey
Sinemtun mre1630 hiç bişey olmaz canım bebiş senin depolarından besleniyordur zaten çok geçmiş olsun💐💐
Babyturuk Bende 10 haftalığım ayran, çubuk kraker, turşu, limonata, peynir çeşitleri yiyebiliyorum sadece