Hil38 Bugün itibariyle 37+0 lık bir marul olduk teyzeler ☺️ 20 Eylülde geliyoruz nasipse♥️ Heyecan dorukta, günler geçmek bilmiyor 🙊 Sizin durumlar nasıl 🥰
_ozlmm Hil38 Aaa doğum günüm de geliyor 😂 Rabbim hayırlı doğum nasip etsin inşallah sağ Salim kucağına al bebişini ☺️ Darısı bizim başıma bizde 34 hafta sonundayız muayene de çatı muayenem olucak bakalım normal doğuma uygun mu değil mi merakla bekliyorum 😂
izobellaaa-_- 36+3 bende sabırsızlanıyorum artık son ay heyecandan hem yavaş geçiyor gibi hemde hızlı bu hafta kontrol de doktor çatı muayenesi yapacak inşallah hayırlısı ile normal doğum olur 🥰😀
Hil38 _ozlmm öyle mi sağlıklı nice yılların olsun diyeyim şimdiden 🥰 ben sezaryen istedim bakalım hakkımızda hayırlısı sağlıkla gelsin bebişler 🌺