Kızlar doktorumada sordum sorun olmadığını kana dönmedikçe panik yapmamamı söyledi ama 2 gündür kesilmiyor kahverengi leke gelip duruyor ve kasığımda ağrı var yaşan varmı ya da fikri olan ? Endişeliyim ama doktor içerde kalan kanın bu şekilde çıkdığını söyledi